detlillaaventyret

Kostrådgivning

Kategori:



Idag har jag varit på enskild kostrådgivning på gymmet. Vi hade ju tre st under vårt bootcamp men de var formade för gruppen som en enhet. Nu satt vi o pratade om vad som funkar o inte funkar för mig.
Den första tiden utan kolhydrater såsom bröd o pasta var väldigt jobbig men nu har inte suget varit så stort (o efter allt frossande de senaste dagarna så har jag tappat suget lite ;) ).
Jag äter dock för mycket mejeriprodukter (äter det till samtliga måltider) så nu blir det nedskärning på dem o försöka hålla det till frukosten. Kalkonen räknade vi ganska snabbt ut att den var hysteriskt oekonomisk att äta så nu blir det mer fokus på kyckling. Bättre mellanmål och "bättre" sallad (dvs mindre tomat o gurka mm och mer vitkål o morötter).. o kanske inte helt chockerande vill hon att jag ska låta bli o dricka ngt vin nu under fyra veckor.. Blir en utmaning :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: