detlillaaventyret

Sommarjobbet

Kategori: Allmänt

Förra veckan hade jag mina 4 sista introdagar o i måndags så började jag jobba "själv". Det har varit sååå kul, jag älskar verkligen jobbet. De som jobbar där är så himla trevliga, det är skön stämning och även fast det är väldigt mycket o göra nu så skrattar alla och har det bra. Nu har jag fått gå en utbildnings i BAS 90-30-90, liknade mycket vår utbildning från skolan men var ändå intressant.
Idag, onsdag, e det min enda lediga dag denna vecka. Sen kör jag hela veckan ut. Lite trist o missa midsommar på Grinda, har ju varit där de senaste åren, men samtidigt ska det bli kul o jobba. Lika bra o gå hårt ut på en gång så jag kommer in i arbetet ordentligt. Just nu är det mycket som blir "fel", går in i fel salar o kallar folk fel namn mm men snart blir det väl rutin på det hela.
Nee, nu ska jag fortsätta städa här i den lille lägenheten, det blir stökigt så himla fort här ;) Jag ska försöka fota lite så fort jag har fått det fint igen!



Hade ingen passande bild så jag googlade på sommar o då kom den här bilden upp. Den passade ju bra med tanke på hur många i min släkt som ääälskar Ernst ;)

Kommentarer

  • Bebis och Mr Strawberry fan säger:

    nice, det bästa du kunde hitta....

    2012-06-23 | 08:57:33

Kommentera inlägget här: