detlillaaventyret

Bilder på lägenheten

Kategori: Allmänt

Ok jag lovade ju bilder på lägenheten jag fått låna under sommaren så här kommer några. Och ja, det är lite stökigt än men jag har inte haft tid eller ork o städa. Städningen ligger inte särskilt högt på priolistan ;)



Ok, här står jag i "hallen" och det ni ser är hela lägenheten förutom badrummet dådå. Till vänster har Lisa en stor byrå, sedan kommer ett fönster (men då hon bor på bottenplan, brevid porten o "rökrutan" så är fönstrena för det mesta stängda o persiennerna ned dragna). Matbord/databord..
Till höger ser ni sängen jag sover i och i fotändan av sängen ser ni "köket"



Bättre bild på säng och köket



Ja, köket dådå.. I vanliga fall kan man stänga luckorna så man inte behöver se köket.



Och här har ni badrummet :)

Kommentarer

  • Bebis och Mr Strawberry fan säger:

    skillnad mot huset...

    2012-07-05 | 09:05:38

Kommentera inlägget här: