detlillaaventyret

1 år

Kategori: Allmänt

Jaha, imorgon börjar nästa termin, nu har jag gått 1 år på sjuksköterskeprogrammet.. Gått galet snabbt! Bara två år kvar då :)

                                                  

De här lediga dagarna mellan tentan o kursstarten imorgon har varit välbehövda. Har försökt sova så mycket jag bara kunnat. Känns inte som om det blivit så mycket sömn innan med tanke på praktiken o det så kallade "jullovet". Men nu känner jag mig redo!

             
  
Har varit mycket prepp inför skolstarten, har hittat all kurslitteratur begagnad vilket resulterade i att jag sparat drygt 2000 kr. Skrivit ut alla kompendier till denna kursen, undrat varför jag köpt 7 böcker då jag säkerligen skrivit ut mer än 200 sidor. Skrivit in alla lektionstider och jobbtider i almanackan och rensat massa papper. 

                          

Men har haft mycket mys också, igår var jag hemma hos Anna o blev bjuden på middag och efterätt, chokladfondue!! Idag blir det slappt på förmiddagen med träning på eftermiddagen. Sen är det bara o laga middag o lägga sig i tid då vi börjar tidigt imorgon :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: