detlillaaventyret

Veckan som gått

Kategori: Allmänt



När Pontus var hemma i Stockholm för både läkarbesök och arbetsintervju så kom Anna över o gjorde hemmagjord pizza med Nathalie. Såå god!! Med ruccoula, olivolja o havssalt yuumm!



De sista föreläsningarna är gjorda inför tentan, följande vecka är det "bara" o plugga in allt så man kan det till tentan på lördag. I veckan hade vi smärt labb där vi fick prova på lite olika saker. Stoppa handen i en bytta med iskallt vatten o se hur länge man kunde ha kvar handen (jag 15 sek, lisa 25 sek o anna 3 min), se hur länge man kunde hålla i en "painmatcher" samt det bilden ovan illustrerar, hur högt tryck man kunde stå emot innan det gjorde ont.



Nytt tillskott i familjen, om inte Bebis misstycker, Elvis kom hit i fredags o har redan funnit sig tillrätta.



Söndagspromenad med Bebis på Ängö, grannarna skrattar gott o skakar på huvudet när jag o Pontus är ute o går med Bebis.

Kommentarer

  • Bebis fan säger:

    när jag såg bilden först innan jag läste texten, så tolkade jag den så här. Bebis... Nu struntar jag i det här och rymmer hemmifrån...

    2012-02-16 | 16:44:58

Kommentera inlägget här: