detlillaaventyret

Helgen än så länge :)

Kategori:



Fredagen startade med att jag o Lina körde gym-cirkel harmoni. Peppade varandra till tusen, riktigt duktiga var vi :) Efter det var det bara o cykla hem o fixa iordning mig för o möta upp fina Frida för lunch, skitsnack o shopping! Kvällen tillbringades hos Linnea med Linnea, Lisa o Lina. Där drack vi glögg o rödvin. Råkade bli en utgång på Harrys också ;)



Väl hemma efter kvällens äventyr så gjorde jag mig en nattmacka som jag var tvungen o dela med Mr Strawberry



Lillebror är i Kalmar under helgen så vi var på julmarknaden på slottet o hade det jätte mysigt.

Ikväll blir d lugnt för o ladda upp för tacomiddag imorgon :)

Kommentarer

  • Bebis och Mr Strawberry fan säger:

    Han ser så förståndig ut. Rak i ryggen...

    2012-12-04 | 10:46:41

Kommentera inlägget här: