detlillaaventyret

Praktiken

Kategori: Allmänt



Första dagen på praktiken och jag har mått illa heeela helgen.. Dagen innan drömde jag såklart tusen mardrömmar om allt som kunde gå "fel" (försova mig, åka vilse etc..) Men allt gick såklart prima, vaknade i tid, gick toppen bra o cykla dit o jag hittade rätt o var en halvtimme för tidig...



Vi var 6 st elerver från klassen som skulle vara på avdelningen, men två st på vardera plan. Första dagen var det "bara" intro och det hade vi tillsammans.



Fullspäckat schema :) Jag tror dock att det här kommer bli jätte kul! De tog emot oss jätte bra, ingen aning om hur många vi hälsade på. Alla läkare, kontorsmänniskor, sjuksyrror, undersköterskor ALLA hälsade o hoppades att man skulle trivas. Min handledare verkar riktigt trevlig o har humor så det kommer bli avslappnat o bra... Mjuk startar denna vecka med två dagar :)

Kommentarer

  • Bebis fan säger:

    Lycka till gumman........

    puss och kram

    2011-11-09 | 07:21:17

Kommentera inlägget här: