detlillaaventyret

Stockholm

Kategori: Allmänt

En snabb visit till Stockholm blev det, åkte på onsdagen å åkte hem torsdagen. Åkte ju upp för en intervju och jag tror jag fick det? Det blev så konstigt, vi hade intervjun o sen visade hon runt mig o presentera mig som "Nathalie som ska jobba här i sommar" men hon skulle ringa mina referenser o så ska jag skicka efter utdrag ur belastningsregistret :)

Efter det hann jag med en vända ner på stan, usch vad jag älskar stockholm, Kalmar e himla fint men stockholm.. Inget slår nog stockholm ;) Hade fått presentkort på Nilsson skor för några enkäter jag fyllt i så shoppade ett par vanliga sommarskor.. Sen var jag o gav blod, o gjorde en riktig studentare, stannade kvar o åt "lunch" efter jag gett blod. De bjuder ju på smörgåsar, frukt o fika efter om man vill-såå, gratis lunch ;) Kollade lite fler butiker innan jag begv mig hem till mamma, packade ihop mig, bokade bussresan tillbaka till kalmar o hann dessutom en snabbis förbi Malins cafe :) Effektivt dygn må jag säga, dessvärre mindre plugg men det får jag väl ta igen i helgen..



Fika pause under bussresan.. Påväg till sthlm åt jag en keso med bär o hasselnötter-bläää säger jag bara.. samma rastställe påväg tillbaka åt jag en sk "ringarum" smörgås-blää det med.. man ska helt enkelt inte äta i ringarum..

Kommentarer

  • Mia säger:

    Den där keosgrejen är superäcklig! Jag gillar keso i vanliga fall men när jag köpt en sån tog jag typ två tuggor sen slängde jag skiten! Usch!

    2011-05-13 | 20:42:36
  • Nattis säger:

    Ja!! Jag älskar ju också keso i vanliga fall men vidrig e ordet för den där.. O frågan om den e så himla nyttig heller? men men, man lär ju sig av sina misstag ;)

    2011-05-14 | 12:14:51
    Bloggadress: http://detlillaaventyret.blogg.se/
  • Bebis fan säger:

    sthm är väl underbart, men det är inte detsamma utan er. kram

    2011-05-18 | 10:05:05

Kommentera inlägget här: