detlillaaventyret

Anatomi...

Kategori: Allmänt

Jaha, då va man tillbaka på Fysiologi o Anatomi kursen.. 10 min in i föreläsningen ansåg jag att det vi lärt oss då skulle vi kunna ha en tenta på, förstå hur klassen såg ut efter tre timmar? Lärarna skrattar lite med oss å säger att det inte finns så mkt att göra.. Det e bara o försöka lära sig allt man hinner o så får mn köra om tenta på resten..



Ska lära mig kroppens ben o muskler.. Grädden på moset e att jag ska lära mig dem på svenska, latin och engelska.. najs!



Bebis sympatiserar o håller mig sällskap o dödar getingar... Idag kom han bärandes på sin andra mus.. Han kommer vara mästare på Grinda sen ;)



Mellanmål, yoghurt med bär.. Mmmm....

Kommentarer

  • Bebis fan säger:

    gott med yoghurt och bär prova den turkiska hink. super

    2011-05-09 | 17:07:22

Kommentera inlägget här: