detlillaaventyret

Onsdagsfest

Kategori: Allmänt

Eftersom förra veckan var jobbig så bestämde vi oss för o gå ut o fira att den var över. Vi började med o käka på stadshotellet. Afterwork buffe, köttbullar, prinskorv, potatis, lasange o morötter med ett glas vin/öl för hela 45 kr. Ett kap!



Efter det begav vi oss till Helen där förfest ägde rum. Påvägen passerar vi Kalmar fängelse.



På förfest är ju alla glada.. o gladare blir man ju senare det blir. Vid 11 tiden gick vi in till stan o gick till klubben "Harrys"



Cissi, jag o Susanne



Louise o Lisa



Somliga vill bara inte fastna på bild, Sebastian (Lisas pojkvän)



Glad var jag ju i alla fall



Nu börjar det bli sent, glansiga ögon o rosiga kinder ;)


Kommentarer

  • Pelle säger:

    Va faan trodde du pluggade !!!!!

    2011-03-05 | 20:14:58
  • Ulrika säger:

    Världen är bra liten ibland. På stadshotellet har jag bott en helg och ätit deras buffe. Trevligt ställe. På harrys står min kompis i dörren som vakt, hihi får väl höra av mig till henne och se att ni sköter er ; ))

    2011-03-25 | 15:07:07

Kommentera inlägget här: