detlillaaventyret

Snart en månad!

Kategori: Allmänt

Nu har det snart gått en månad sedan vi flyttade hit! Tänk va tiden går fort :) Än så länge har inte någon större hemlängtan kommit, förutom när jag fyllde år dock men ändå.. Vi hinner inte längta hem i alla fall! Pontus har fullt upp med plugg, nu har han i princip en tenta varje vecka i olika ämnen och idag går han i skolan från 8-19.. Gissa hur kul han tycker det är.

Nathalie har mest hemma plugg, går i skolan ca 3 dagar i veckan och då oftast bara några timmar, men då gäller det å andra sidan att ha disciplin.. än så länge verkar det gått bra :) Förra veckan var jag dessutom och införskaffade mig ett träningskort så nu får jag ligga i så jag slipper bada i vassen i sommar! (Mamma, Micki och Carro är ni med mig?!) Sedan har jag varit å hälsat på Change här i Kalmar, fått nycklar och alla säkerhetskoder så nu hoppas vi på å få jobba lite snart också!




Träningskort.. Tack för den snygga tröjan Alex ;)

Bebis har lessnat på att vara inomhus.. nästan lite less på terrassen också.. nu vill han bara ut ut ut, jag förstår honom, stackarn blir väl suktad av alla fåglar som flyger här utanför.. Men han får nog vänta ett litet tag till så han lär sig hitta hem.. Och så är han ju inte världens smartaste så vi får nog vänta tills isen smält bort också så han inte tar sig en tur ut där heller ;)




Koppel gäller än så länge :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: