detlillaaventyret

Tenta nr 1

Kategori: Allmänt

I helgen var Pontus o Hoffis här o hjälpte till o flyttstäda. Det tog tid, jag förstår inte var alla grejor kommer ifrån! Himla tur att vi får lassa upp allt på deras vind under sommrarna, för o släppa allt upp till sthlm hade jag inte velat göra. Men nu känns det himla tomt här hemma i Kalmar, alla saker är borta, förutom packningen som ska hem till Lisa.



Under lördag kvällen tog vi oss hem till Lina på pizza, vin o Eurovision Song Contest. Efter det blev det en liten utgång på "Vallen"..



Pontus var så där lagom imponerad över o få titta på eurovision ;)



I tisdags hade jag tenta nr 1 utav 3 denna vecka... Muntligt framträdande.. Men det gick kanon, godkänd på plats utan o behöva korrigera nått i efterhand, skönt! Så fokus har nu legat på o försöka plugga till de andra två tentorna... Det är INTE lätt vill jag lova.. motivationen är som bortblåst.. Det har aldrig varit mer intressant o stirra ut i tomma intet som nu ;) Men håll tummarna, imorgon o på lördag e ni gulliga!



Efter tentan tog jag mig till stallet för o få ta hand om Stefan själv för första gången. Det var så himla mysigt, blev lite kort om tid så blev inte en så lång ridtur den här gången men nästa gång ska jag vara ute i bättre tid. Det var så himla mysigt o få rida ut i skogen o bara njuta :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: