detlillaaventyret

Sommarvärme

Kategori: Allmänt



Dem här veckan har hitills bjudit på heeelt fantastiskt väder! Sitter ute i solen o försöker tentaplugga om dagarna, det går sisådär må jag säga, vart är motivationen? Bortblåst. Jag har nog redan tagit "sommarlov".
Om två veckor har jag gjort min första vecka på sjukhuset, det ska bli såå kul, blir inget lov i år. Jo, sista veckan innan skolan börjar är jag ledig men oj vad jag längtar till o få jobba nu. Ska bli så skönt o kunna få skilja på jobb tid och ledig tid. Nu känns det som om jag pluggar 24/7, mer eller mindre effektivt :)
Nu börjar jag bli riktigt fräknig och om ni tittar på mina öron så ser ni några riktigt snygga örhängen! Fick jag av mamma när hon va här :)



Investerade i ett toksnyggt sadelskydd ;)  O ja, det är min fot nere i högra hörnet, tänk att det är så varmt fastän kl är 20,00 att man kan gå omkring barfota och i klänning, magiskt!

Kommentarer

  • Bebis och Mr Strawberry fan säger:

    Prickigt sommar skinn...

    2012-05-26 | 15:56:29

Kommentera inlägget här: