detlillaaventyret

Långhelg :)

Kategori: Allmänt

Fick tillbaka min sista medicintenta igår o som jag misstänkte så fick jag underkänt på ena delen, på sjukdomarna :/ Den andra delen, läkemedel, fick jag däremot VG, så.. Alltid nått i alla fall :) Omtentan är den 2 juni, dvs en lördag, 14:30-19:30, vilken skiit tid! Jaja, bara bunkra upp, samma vecka har jag ju tenta både tisdag o fredag så varför inte ta en till på lördagen. Nu blir det plugg för hela slanten, eller, jo, efter långhelgen, imorgon kommer ju mamma, alex o yvonne hit. Myys myys :)

Bebis breder ut sig ordentligt, bara för att min allergiske bror ska sova i den där sängen ;)

Fick ner två sängar från vinden som alex o yvonne ska sova på. Sjääälvklart hittade Bebis dit ganska snabbt o nu har han sovit där hela dagen. Det e som om han vet att alex är kattallergiker ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: