detlillaaventyret

Bebisarna

Kategori: Allmänt

Nu e jag inne på min "sista" vecka med Bebisarna på ett tag. Ikväll kommer Pontus (och Hoffis) o ska hjälpa till o flyttstäda, på söndag åker pontus tillbaka till sthlm o då åker katterna med honom. Jag ska ju bo i Lisas lägenhet på 19 kvm i sommar så det vore inte snällt mot katterna o låta dem bo med mig. Men nu får de bo hemma hos Hoffis o förhoppningsvis vara ute på grinda en hel del :)



Jakten tar sig. Bebis e ju lite utav en mästare men Elvis har lite svårt än, mest insekter som läggs framför mina fötter än så länge. Men han studerar Bebis och här teamar de upp sig inför en svan familj. De lyckades inte ;)



Bebis lyckades däremot o fånga en duva, i luften! Han hoppade och tog den, helt galey. Här skrattar man åt hans lilla hängbuk men han e grym. Duvan slet sig efter ett tag så det blev inget mord där heller.



Bebis nöjde sig med o äta så många fjädrar han kunde komma över



Livsnjutaren



De har rätt mysigt tillsammans



Strawberry nöjer sig med o hoppa på de där blommorna. När fröna sprids blir han helt tokig o vill fånga dem. Tur att de är lättroade :)

Kommentarer

  • Bebis och Mr Strawberry fan säger:

    bebis och mr strawberry börjar få samma kroppsform när man ser dem bakifrån. Bebis är outstanding med en fjäder i mun... kram

    2012-05-26 | 15:55:37

Kommentera inlägget här: