detlillaaventyret

Pärlan

Kategori: Allmänt

Efter mkt krångel så har jag äntligen en cykel här i Kalmar, det va en klaskompis föräldrar som körde ner den hit o nu har den fått vara hos cykeldoktorn o bli fixad :) Himla skillnad på o cykla, går så mkt snabbare o ta sig runt kalmar, tog bara 10 min till skolan! Så tills vi får ner pontus cykel så får vi dela på min!



Och idag fick jag ett trevligt samtal ang en intervju till sommarjobb som vårdbiträde :) Så på onsdag blir det till att ta bussen till stockholm så jag hinner till intervjun på torsdag morgon, får ni hålla tummarna. "Äldreboendets Hilton" kallar de det, spa, gym, fredagar serverar de en drink före maten o under helgerna är det tre rätters middagar...

Nee, tillbaka till pluggandet då.. denna vecka har vi klarat av rörelseapparaten o de endokrina körtlarna, nästa vecka blir det blod och immunologi o sen e det en veckas hårt plugg inför tentan den 21 maj :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: