detlillaaventyret

Tenta

Kategori: Allmänt

I torsdags hade jag min första tenta, det kändes bra men man vet ju aldrig så nu får ni hålla tummarna :) Dagen innan hade jag ett föredrag som också ingår i mitt betyg och den fick jag godkännt på! Under fredagen var det jobb, vilket konstigt nog är super skönt. Uppskattar jobbet mycket mer nu när jag pluggar, blir tvungen att sluta tänka på plugget o fokusera på jobb. Rätt skönt faktiskt.

Lördagen blev Stor-dagen.. Stor-handling, Stor-städning o lång-prommis m Bebis.. På kvällen kom pontus kompis calle hit å så grilla vi o drack gosaker :)



Calle blandade goda drinkar som smakade ahlgrens bilar *mums*



Mat i mängder, kylen ekar så dagarna innan bidraget så när det väl kommer är det dags o ladda upp :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: