detlillaaventyret

Hermeneutik och Fenomenologi

Kategori: Allmänt

Om någon är intresserad av vad dessa betyder så har jag ett arbete jag skrivit som ni kan få läsa, någon som e intresserad? nee, trodde väl inte det! Kursen i sig är egentligen rätt intressant, men tyvärr har upplägget inte riktigt fungerat. Massa schemakrångel och uppgifter som ändras in i det sista... Och att läsa filosofi verkar inte riktigt vara min grej då jag gärna vill ha ett svar på saker o ting.. att få höra att det inte finns något rätt eller fel och att man inte kan lära sig allt är jobbigt för mig.. Hur ska jag då veta att jag är redo för min tenta?



Den här veckan kommer nog dagarna spenderas på bibblan.. Bra arbetsro, även om blåbärspajen lyser med sin frånvaro- det har dock varit tal om att påbörja ett bakschema i vår studiegrupp (tur att jag inte e den enda gottegrisen)..



Vem behöver ett gym kort när man släpar runt på detta i sin väska om dagarna.. Speciellt nöjd med dagens boklån från biblioteket.. "vetenskapsteori för nybörjare" jajjemen...

Kommentarer

  • Bebis fan säger:

    Vi är alla nybörjare. snart är denna kurs slut. Ni är superduktiga. kram till er alla

    2011-02-22 | 12:54:49
  • Bebis fan säger:

    Vi är alla nybörjare. snart är denna kurs slut. Ni är superduktiga. kram till er alla

    2011-02-22 | 12:55:45
  • Mia säger:

    Usch såg Birklers bok och får kalla kårar direkt... huga!

    2011-02-22 | 19:00:24

Kommentera inlägget här: